Vitaelife Pharma Vitamin D3 – απόψεις, τιμές, πού να αγοράσουν, φαρμακείο, αξίζει τον κόπο;

[Total: 0    Average: 0/5]

Vitamin D3 είναι ένα από τα πιο βασικά συστατικά της διατροφής για το σώμα μας. D3 ή χοληκαλσιφερόλη EM> είναι η μόνη βιταμίνη που παράγεται από το ανθρώπινο σώμα όταν αυτό εκτίθεται σε υπεριώδεις ακτίνες του ήλιου, και παίζει ένα σημαντικό ρόλο στη γενική υγεία μας. Είναι επίσης συχνά αναφέρεται ως το « ηλιοφάνεια βιταμίνη EM>» και στην πραγματικότητα είναι τόσο μια βιταμίνη και μία ορμόνη.

Χρήση

  1. Vitamin D3 προωθεί την απορρόφηση του ασβεστίου είναι σημαντική για υγιή οστά και τα δόντια.
  2. Διαταραχές των οστών

  3. μεταχειρίζεται όπως η ρευματοειδής αρθρίτιδα.
  4. μετατραπούν σε μια ορμόνη το ανθρώπινο σώμα καλσιτριόλη, η οποία ελέγχει τα επίπεδα του μεταβολισμού των οστών ασβεστίου και του φωσφόρου, και και νευρομυϊκή λειτουργία.
  5. OL>

    Μια ανεπάρκεια της βιταμίνης D3

    χοληκαλσιφερόλη είναι ένα από τα πιο υποτιμημένα βιταμίνες. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι ένας μεγάλος αριθμός των ανθρώπων που υποφέρουν από την έλλειψη της. Αυτή η βιταμίνη είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία των οστών, και χωρίς αρκετά στο σώμα σας, το σώμα δεν είναι σε θέση να απορροφήσει αρκετό ασβέστιο. Έτσι, αυτό θα έχει αρνητική επίδραση στα οστά σας.

    ασφαλές όριο για την κατανάλωση χοληκαλσιφερόλη είναι 10.000 διεθνείς μονάδες (IUS).

    Αιτίες της ανεπάρκειας της βιταμίνης D3

    Vitamin D3 παράγεται κυρίως από την έκθεση στο ηλιακό φως. Έτσι, οι κύριες αιτίες του ελλείμματος συνδέονται επίσης με αυτόν τον παράγοντα – οι άνθρωποι δεν παίρνουν αρκετό φως του ήλιου. Και επειδή αυτή η βιταμίνη είναι αρκετά σπάνιο στις πηγές τροφής, οι περισσότεροι άνθρωποι δεν είναι σε θέση να πάρει την απαιτούμενη δόση της βιταμίνης D3 και των προϊόντων.

    Η ανεπαρκής έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία

    Το σώμα μας χρειάζεται τις υπεριώδεις ακτίνες του ήλιου για την παραγωγή χοληκαλσιφερόλη. Τουλάχιστον χρειαζόμαστε καθημερινά περίπου 15 λεπτά έκθεσης στον ήλιο. Ωστόσο, όσοι από εμάς είναι ως επί το πλείστον σε εσωτερικούς χώρους ή ζουν σε μια περιοχή όπου υπάρχει λίγο φως του ήλιου, δεν είναι σε θέση να λάβει την συνιστώμενη τιμή έκθεσης και υποφέρουν από την έλλειψη της.

    Η χρήση των αντηλιακών

    Ο φόβος του καρκίνου του δέρματος μας αναγκάζει να χρησιμοποιούν αντηλιακό. Ωστόσο, ένα αντηλιακό με υψηλό δείκτη προστασίας εμποδίζει την απορρόφηση των ευεργετικών ποσότητες του ηλιακού φωτός που απαιτείται για την παραγωγή της βιταμίνης D3.

    Η μεγάλη ηλικία

    Με την ηλικία το σώμα μας γίνεται λιγότερο προετοιμασμένη για την παραγωγή επαρκούς ποσότητας αυτής της βιταμίνης. Οι ηλικιωμένοι χρειάζονται πρόσθετη λήψη σε σχέση με την επιδείνωση της νεφρικής λειτουργίας.

    Η ανεπαρκής πρόσληψη με την τροφή

    Μολονότι χολοκαλσιφερόλη μπορεί να συντεθεί από την έκθεση στο ηλιακό φως, υπάρχει ένας αριθμός των προϊόντων που μπορεί επίσης να χρησιμεύσει ως πηγές αυτής της βιταμίνης.

    Μια καλή πηγή βιταμίνης D3 είναι ψάρια, ειδικά σολομός, τόνος, σαρδέλες και προϊόντα ψαριών, όπως μουρουνέλαιο και ιχθυέλαιο. Σε μικρές ποσότητες vitaminiziruet D3 είναι παρούσα στο γάλα, τα αυγά, το ψωμί και τα δημητριακά.
    Έτσι, οι χορτοφάγοι έχουν περισσότερες πιθανότητες να υποφέρουν από ανεπάρκεια της βιταμίνης D3.

    Σε περίπτωση ελλείμματος για την ενίσχυση των συμπληρωμάτων βιταμίνης D3.

    Παράγοντες κινδύνου

    Υπάρχουν κατηγορίες ανθρώπων που είναι πιθανότερο να υποφέρουν από την έλλειψη της βιταμίνης D3, επειδή η ανάγκη τους για τη βιταμίνη D3 περισσότερο από τους άλλους:

    1. Οι έγκυες γυναίκες ή γυναίκες που θηλάζουν, ιδιαίτερα των νέων γυναικών και εφήβων.
    2. Τα βρέφη και τα παιδιά κάτω από την ηλικία των 5 ετών.
    3. Άτομα ηλικίας 60 ετών και άνω.
    4. Οι άνθρωποι με σκούρο χρώμα δέρματος.

    Τα συμπτώματα της έλλειψης βιταμίνης D3

    Τα συμπτώματα ανεπάρκειας της βιταμίνης D3 μπορεί να προσδιοριστεί εύκολα και κυμαίνονται από εύκολο να σοβαρή. Μπορούν να ταξινομηθούν σε τρεις κατηγορίες, ήτοι:. Που σχετίζονται με το δέρμα, του θυρεοειδούς και νευρολογικά συμπτώματα

    1. Δέρματος.

    Το ξηρό δέρμα είναι το πιο κοινό σύμπτωμα της ανεπάρκειας των χοληκαλσιφερόλη και κυρίως συμβαίνει λόγω της έλλειψης των αντιοξειδωτικών. Vitamin D3 διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην προσπάθεια να σταματήσει την πρόωρη γήρανση, κάνοντας το δέρμα σας ελαστικό και βοηθά στην καταπολέμηση των προβλημάτων του δέρματος όπως η ψωρίαση και την ακμή.

    2. Ο θυρεοειδής αδένας.

    Vitamin D3 είναι ζωτικής σημασίας για τη σωστή λειτουργία του θυρεοειδούς αδένα, όντας ζωτικής σημασίας για τη σύνθεση των ορμονών του, καθώς και για τη θεραπεία των ασθενειών που συνδέονται με αυτό.

    3. Τα νευρολογικά συμπτώματα.

    Πολλοί υποφέρουν από νευρολογικά συμπτώματα της ανεπάρκειας της βιταμίνης D3. Χοληκαλσιφερόλη βοηθά στον έλεγχο της χαλάρωσης των σκελετικών και ακούσια μύες. συμπτώματα ανεπάρκειας της βιταμίνης D3 περιλαμβάνουν σπασμούς και στένωση των αιμοφόρων αγγείων που οδηγεί σε αυξημένη πίεση αίματος, αυξάνοντας έτσι την πιθανότητα των ημικρανιών και των πονοκεφάλων. Όλα αυτά οδηγούν τελικά σε άγχος, κατάθλιψη, αϋπνία και την απελπισία, ή σε ακραίες περιπτώσεις, η σχιζοφρένεια.

    4. Ραχίτιδα.

    Vitamin D3 παίζει ένα ρόλο στην υγεία των οστών, διευκολύνοντας την απορρόφηση του ασβεστίου. Ραχίτιδα είναι το πιο προφανές σύμπτωμα της ανεπάρκειας της. Αυτό οφείλεται, κυρίως, στην ανικανότητα του σώματος να δεσμεύει και να απορροφήσει το ασβέστιο και τα φωσφορικά.

    5. Γνωστική προκλήσεις.

    Vitamin D3 παίζει επίσης σημαντικό ρόλο για την υγεία του εγκεφάλου μας. Οι μελέτες δείχνουν ότι τα άτομα με ανεπάρκεια της χοληκαλσιφερόλη έχουν κακή ψυχική λειτουργία. Οι ηλικιωμένοι είναι ιδιαίτερα ανάγκη από επιπλέον πρόσληψη αυτής της βιταμίνης σε μορφή συμπληρώματος.

    ασθένεια που προκαλείται από μια ανεπάρκεια της βιταμίνης D3.

    ανεπαρκές επίπεδο της βιταμίνης D3 σχετίζεται με τις ακόλουθες νόσους:

    1. Κατάθλιψη.

    Έλλειψη χοληκαλσιφερόλη είναι αρκετά κοινή μεταξύ των ηλικιωμένων και μπορεί να οδηγήσει σε μια σειρά των ψυχικών και νευρολογικών διαταραχών. Αυτό είναι ένα μειονέκτημα σε μια κακή διάθεση και τη γνωστική δυσλειτουργία συμπεριλαμβανομένης της νόσου του Αλτσχάιμερ. Οι παρενέργειες της ανεπάρκειας της βιταμίνης D3 περιλαμβάνουν αλλαγές της διάθεσης όπως κατάθλιψη, ιδιαίτερα εποχιακή συναισθηματική διαταραχή, προβλήματα με τη μνήμη και τη συγκέντρωση, όπως αυτή η βιταμίνη είναι απαραίτητη για τη δημιουργία δομικές μονάδες που παράγουν τα νευροδιαβιβαστών που εμπλέκονται στη διατήρηση συναισθηματική ισορροπία. Έτσι, οι άνθρωποι που μένουν ως επί το πλείστον στο δωμάτιο συχνά υποφέρουν από άγχος και κατάθλιψη.

    2. Bone ασθένεια.

    Vitamin D3 είναι γνωστή για την ικανότητά της να βελτιώσει την υγεία των οστών και μυοσκελετικό. Μια ανεπάρκεια αυτής της βιταμίνης προκαλεί οστεοπενία και προκαλεί την οστεοπόρωση. ανεπάρκεια χοληκαλσιφερόλη συμβάλλει επίσης στην αδυναμία των μυών, αυξάνοντας έτσι τον κίνδυνο των πτώσεων και καταγμάτων.

    3. Πόνος στην πλάτη.

    Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, τα χαμηλά επίπεδα της βιταμίνης D3 συμβάλλουν στην ανάπτυξη της χρόνιας οσφυαλγίας σε γυναίκες.

    4. Η τριχόπτωση.

    Είναι πραγματικά εκπληκτικό, αλλά η έλλειψη της βιταμίνης D3 συνδέεται επίσης με την απώλεια μαλλιών. Μερικές μελέτες έχουν δείξει ότι τα άτομα με έλλειψη της βιταμίνης D3 συχνά υποφέρουν από την απώλεια μαλλιών.

    5. Η ρευματοειδής αρθρίτιδα.

    Η ρευματοειδής αρθρίτιδα είναι μια επώδυνη αυτοάνοση ασθένεια που εμφανίζεται όταν οι ιστοί του σώματος επίθεση από το ίδιο το ανοσοποιητικό σύστημα του. Χαρακτηρίζεται από οίδημα και έντονο πόνο στις αρθρώσεις. Vitamin D3 βοηθά στη ρύθμιση του ανοσοποιητικού συστήματος και την πρόληψη αυτής της ασθένειας.

    6. Σκλήρυνση κατά πλάκας.

    Η σκλήρυνση κατά πλάκας είναι μια πάθηση στην οποία το ανοσοποιητικό σύστημα προσβάλλει το έλυτρο μυελίνης των νευρικών ινών, την επικάλυψη που προστατεύει τα νευρικά κύτταρα. Επαρκή επίπεδα βιταμίνης D3 έχει μια προστατευτική επίδραση και ως εκ τούτου μειώνει τον κίνδυνο ανάπτυξης πολλαπλής σκλήρυνσης.

    Επεξεργασία.

    Ας εξετάσουμε τρόπους για τη θεραπεία της ανεπάρκειας D3.

    Βιταμίνες D3

    1. Να πάρει αρκετό φως του ήλιου είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσει το επίπεδο της βιταμίνης D3. Η ιδανική ποσότητα του ηλιακού φωτός, που πρέπει να απορροφήσει το σώμα σας εξαρτάται από τον τύπο του δέρματος. Οι άνθρωποι με σκούρο δέρμα χρειάζεται μεγαλύτερη έκθεση στον ήλιο, αλλά ως επί το πλείστον συνιστάται χρόνος έκθεσης κυμαίνεται από 5 έως 24 λεπτά. Η καλύτερη στιγμή για τον ήλιο από τις 11 π.μ. έως τις 15:00 κατά την περίοδο από τον Απρίλιο μέχρι τον Αύγουστο.

    2. Προϊόντα.

    Ορισμένες πηγές τροφίμων όπως βοδινό συκώτι, το τυρί, τα αυγά και λιπαρά ψάρια περιέχουν κάποια βιταμίνη D3. Ιχθυέλαιο είναι μια σημαντική πηγή αυτής της βιταμίνης. Επιπλέον, εμπλουτισμένο γάλα και μερικά χυμοί περιέχουν επίσης χοληκαλσιφερόλη. Έτσι, ένας άλλος τρόπος για να αυξήσουν το επίπεδο της βιταμίνης D3 είναι να αυξάνει την κατανάλωση αυτών των προϊόντων.

    3. Συμπλήρωμα διατροφής με Βιταμίνη D3.

    Μερικά συμπληρώματα, συνταγή, μπορεί να βοηθήσει για να αντισταθμίσει την έλλειψη της βιταμίνης D3. Ωστόσο, θα πρέπει να λαμβάνονται υπό ιατρική παρακολούθηση, καθώς η πρόσληψη τους μπορεί να συνοδεύεται από διάφορες παρενέργειες ή να προκαλέσει αλλεργικές αντιδράσεις.

    Vitamin D3 παίζει σημαντικό ρόλο στη διατήρηση της συνολικής υγείας. Vitamin D3 δεν θα πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψη, διότι οδηγεί σε μια σειρά από προβλήματα υγείας. Πρόληψη και θεραπεία της ανεπάρκειας του δεν βελτιώνει μόνο την υγεία των οστών, αλλά επίσης ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο ορισμένων ασθενειών.

READ  Chocolate Slim - απόψεις, σχόλια, τιμές,
Delli Panthea
Περί Delli Panthea 207 Άρθρα
Παίρνει λίγο χρόνο για να γνωρίσετε τη Philippa Take, αλλά δύο πράγματα που δεν θα ξεχάσετε ποτέ είναι ότι είναι σίγουρο και πρακτικό. Φυσικά, το sshe είναι επίσης χαρισματικό, συναισθηματικό και ικανό, αλλά είναι λιγότερο προεξέχον και συχνά συνυφασμένο με το να είναι επιτηδευμένο Καλά. Οι προσδοκίες της, όμως, είναι αυτό που τόσο άρεσε. Σε πολλές περιπτώσεις, οι άνθρωποι θα υπολογίζουν και στην οπισθοψία τους όποτε χρειάζονται επευφημίες. Κανείς δεν είναι τέλειος φυσικά και ο Φίλιππα έχει πολλά λιγότερο ευνοϊκά χαρακτηριστικά. Η στενότητα και η μισαλλοδοξία της τείνουν να παρεμποδίζουν συχνά τα προσωπικά επίπεδα. Ευτυχώς η πρακτική της σκέψη είναι συνήθως εκεί για να μαλακώσει τα χτυπήματα.

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.


*